loading...
زیبایی
admin بازدید : 37 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

آرایش چشم(خط چشم، سایه چشم و ریمل) مفرح ترین بخش آرایش صورت است. در اینجا نکاتی وجود دارند که می تواند به شما در انتخاب رنگ هایی که بیشتر به شما می آیند کمک کند.

 

چشمان قهوه ای:سایه های آبی تیره، طوسی، خاکستری و سربی به چمان قهوه ای شما کمک می کنند تا برجسته تر و زیباتر جلوه نمایند.
چشمان آبی:سایه قهوه ای ، شتری و خاکستری مایل به قهوه ای چشمان آبی را آبی تر جلوه می دهد.
چشمان سبز: سایه های صورتی، عنابی روشن ، ارغوانی روشن و صورتی مایل به قهوه ای تیره چشمان سبز را سبزتر جلوه می دهند.
سایه چشم: سایه بر کل پشت چشم می نشیند یعنی فضای بین خط مژه ها و ابروها. در رنگ ها و فرم های مختلف وجود دارد و شامل فرم کرم (که برای پوست های خشک مناسبند) ، مات که برای پوست های چرب مناسبند و مداد که برای هر پوستی مناسب است.

ریمل: سابقا فقط به رنگ مشکی وجود داشت اما امروزه شما می توانید در تمام رنگ ها آنها را پیدا کنید. ریمل مشکی فقط برای بلند و پر نشان دادن مژه ها استفاده می شد .
اگر خواستید از ریمل های رنگی استفاده کنید توصیه می کنیم که از رنگ های تیره تر مانند آبی ، سرمه ای یا سربی که نقطه مقابل سبز و آبی هستند استفاده نمایید. ریمل های سبز و آبی بسیار غیر طبیعی جلوه می کنند .

ریمل به شکل ظرفی است که دارای فرچه یا عصایی با انتهای برس مانند می باشد. بعضی از فرچه ها منحنی و بعضی صاف هستند و انتخاب آنها بسته به سلیقه و نظر شما دارد.

admin بازدید : 101 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بازار خط چشم بسیار بازار شلوغی است، چون شرکتهای مختلف انواع مختلف این محصول را به بازار داده اند که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. خط چشم در انواع، مدادی، مایع و پودری وجود دارد .

 

اگر از مداد خط چشم استفاده میکنید، دقت کنید که نوک آن نرم باشد تا به راحتی بتوانید خط چشمتان را بکشید. این موضوع بسیار مهم است چون پوست پلکهای شما بسیار حساس و آسیب پذیر است. کشیدن خط چشم بخشی از هنر آرایش کردن است  که احتیاج به تمرین و مهارت نسبتا زیادی دارد.
مداد خط چشم مجبوبیت زیادی دارد چون کشیدن خط چشم با آن آسانتر است و شما میتوانید به راحتی حالتی را که میخواهید به چشمانتان بدهید.
Kayla به زودی خط چشم های مایع خود را به بازار عرضه خواهد کرد. پس برای اطلاع از زمان عرضه این کالا حتما مرتبا به قسمت Kayla در سایت آرایش مراجعه کنید.
اگر میخواهید فاصله چشمانتان را بیشتر جلوه دهید، هنگام کشیدن خط چشم روی گوشه داخلی چشم بیشتر تا کید کنید و اگر میخواهید این فاصله را کمتر جلوه دهید، روی گوشه خارجی چشم  بیشتر تاکید کنید و گوشه داخلی را روشن تر نگه دارید.  برای داشتن چشمان خمار گوشه خارجی خط چشمتان را کمی به بالا متمایل کنید.

نکته:
هنگام استفاه از مداد خط چشم، دهانتان را کمی باز نگهدارید تا عضلات چشمتان شل شوند. به این ترتیب کشیدن خط چشم راختتر شده و نیازی نیست که پوست پلکتان را بکشید.
تا جاییکه میتوانید خط چشمتان را نزدیک به مژه هایتان بکشید تا از به وجود آمدن خط سفید بین مژه و خط چشم جلوگیری کنید.

admin بازدید : 53 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

1- مژه هایتان را فر کنید
یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن چشمها ، فر کردن مژه ها بوسیله فرمژه است. خیلی مهم است که حتما" قبل از استفاده از ریمل ، مژه هایتان را فر کنید و اگر فراموش کردید که قبل از ریمل این کار را انجام دهید حتما" اجازه بدهید ریملتان کاملا" خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید.


2 - به مژه های پایین هم ریمل بزنید
بسیاری از خانمها به مژه های پایین ریمل نمی زنند . اما بسیاری از متخصصان گریم معتقدند که استفاده از ریمل در مژه های پایین چشم باعث می شود که چشمها بزرگتر به نظر برسند. البته نکته مهم این است که چطور به مژه های پایین ریمل بزنید ؟ اول مژه های پلک بالایی را ریمل بزنید بعد بدون اینکه فرچه ریمل را دوباره داخل ظرف ریمل وارد کنید، مژه های پایین را هم ریمل بزنید . فرچه ریملتان را عمودی نگه دارید و روی مژه های پلک پایینتان عقب و جلو ببرید.
 
3 - مژه مصنوعی استفاده کنید 
اگر قصد دارید در یک مراسم کاملا" رسمی و بزرگ شرکت کنید می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید . بیشتر بازیگران و خوانندگان خانم برای شرکت در مراسم رسمی از مژه های مصنوعی استفاده می کنند. اگر روش استفاده از مژه های مصنوعی را بخوبی بلد باشید ، چشمهای شما بسیار زیبا و کاملا" طبیعی به نظر می رسند.

4 - از خط چشم سفید استفاده کنید
یک روش دیگر برای بزرگتر نشان دادن چشمها استفاده از خط چشم سفید است . داخل پلک پایینتان را با مداد سفید خط بکشید . حتما" از یک مداد نرم استفاده کنید تا پلکتان آسیب نبیند. برای اینکه داخل چشمتان روشنتر شود می توانید در قسمت گوشه پلکتان هم از این مداد استفاده کنید.

5 - ابروهایتان را تمیز و مرتب نگه دارید
برای اینکه چشمانتان بزرگتر به نظر برسد باید به ابروهایتان هم توجه کنید . اگر ابروهایتان یک قوس خفیف داشته باشد چشمانتان بزرگتر به نظر می رسد.




منبع : aftabir.com
admin بازدید : 27 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

چشم های نوع آسیایی

چشم های برجسته

چشم های فرورفته

چشم های بادامی

چه رنگی را استفاده کنیم؟

سایه روشن یا متوسط که به طرف قوس ابرو کاهش می یابد

سایه روشن یا متوسط

سایه روشن

سایه متوسطکه به طرف قوس ابرو کاهش می یابد

روی پلک متحرک

 

سایه متوسط و سایه تیره که در یک سوم بیرونی کاهش میابد

سایه متوسط بالای دو تای پلک که به دو طرف کاهش پیدا می کند

 

دو تای پلک

سایه روشن یا متوسط

سایه روشن

سایه روشن ابروها

سایه روشن زیر ابروها

روی قوس ابرویی

سایه تیره با اثری ضخیم و محو شده با تاکید بر گوشه های خارجی چشم.

سایه تیره که اثرش رو به بیرون محو میشود

سایه تیره با اثری ظریف هم سطح مژه ها

سایه تیره که اثرش رو به بیرون محو میشود

روی خط مژه ها

در چشمهای برجسته پلک متحرک خیلی قابل دیدن است

در چشمهای فرورفته پلک متحرک کمی قابل دیدن است

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,016
  • بازدید کلی : 8,908